Kończy się oferta 6 maja
Po nocy na mieście kobieta na kacu dotrzymuje obietnicy złożonej mamie i idzie nakarmić psa znajomych. Czeka ją najgorszy poranek w jej życiu.
Po nocy na mieście kobieta na kacu dotrzymuje obietnicy złożonej mamie i idzie nakarmić psa znajomych. Niestety stało się najgorsze i kobieta musi znaleźć sposób, by przewieźć zmarłego pupila na drugi koniec Londynu.