Nie Wierzcie Bliźniaczkom
Hallie Parker, wyluzowana Kalifornijka i Annie James, porządnicka panienka z Londynu (obie grane przez Lindsey Lohan) są bliźniaczkami, które nie wiedziały o swoim istnieniu, aż do przypadkowego spotkania na letnim obozie. Teraz obie pieguski knują, jak zamienić się miejscami i marzą, że ich rodzice (Dennis Quaid i Natasha Richardson) jeszcze wrócą do siebie. Wreszcie będą mogli stworzyć rodzinę, o której obie dziewczynki od tak dawna marzyły!