Pisklak
Głodne pisklę po raz pierwszy opuszcza gniazdo w poszukiwaniu pożywienia na brzegu morza. Problem w tym, że jedzenie jest zakopane w piasku, gdzie wkradają się straszne fale.
Głodne pisklę po raz pierwszy opuszcza gniazdo w poszukiwaniu pożywienia na brzegu morza. Problem w tym, że jedzenie jest zakopane w piasku, gdzie straszne fale wkradają się na brzeg.