Reminder
Pół roku po bolesnym rozstaniu tuż przed ślubem, Güneş i Deniz otrzymują zagadkową wiadomość, skłaniającą ich do wyruszenia w podróż, w trakcie której zmierzą się ze wspólną przeszłością i na nowo odkryją co znaczy miłość.
Pół roku po bolesnym rozstaniu tuż przed ślubem, Güneş i Deniz otrzymują zagadkową wiadomość – zostali współspadkobiercami tajemniczej posiadłości w Kapadocji. Gunes, influencerka, ma nadzieję, że spadek pozwoli na sfinansowanie marzeń jej siostry. Deniz dołącza do niej, nie chcąc, żeby zrobił to ktoś inny. Niespodziewana podróż zmusza ich do konfrontacji z przeszłością i podjęcia decyzji dotyczącej ich wspólnej przyszłości.