Jonas Brothers: The Concert Experience
Jonas Brothers grają koncert „Burning Up”, dając widzom ekskluzywny wgląd w swoje fascynujące życie w trasie.
Zdobądź przepustkę za kulisy debiutu filmowego grupy Jonas Brothers. Kevin, Joe i Nick „palą scenę” koncertem Burning Up, zapraszając widzów do swojego prywatnego świata na przygodę życia. To kolosalne wydarzenie filmowe wprowadzi najgorętszy zespół na świecie prosto do Twojego domu – z gościnnym udziałem artystek z czołówki list przebojów: Demi Lovato i Taylor Swift. Zapewnij sobie VIP-owską przepustkę na wyjątkowe spotkanie z tą wszechstronnie uzdolnioną trójką i zobacz z bliska, jak wygląda ich życie poza sceną i za kulisami.