Urodzony w Ameryce
Serial stworzony na podstawie powieści graficznej Gene'a Luen Yanga, będącej kroniką prób i zmagań zwykłego amerykańskiego nastolatka, którego życie zmienia się na zawsze, gdy zaprzyjaźnia się z synem mitologicznego boga. To historia walki o własną tożsamość, w której rodzinne perypetie przeplatają się z komedią i ekscytującym Kung-Fu.
Serialowa adaptacja przełomowej powieści graficznej Gene Luen Yanga "American Born Chinese" to historia Jin Wanga, zwykłego amerykańskiego nastolatka, którego nadzieje na zdobycie popularności wśród rówieśników zostają przekreślone wraz z pojawieniem się nowego ucznia z zagranicy, Wei-Chen Sun. Borykając się z licealnym życiem, rasistowskimi memami rodem z programu telewizyjnego z lat 90-tych i ekscentrycznym nowym kolegą, który nie spuszcza go na krok, Jin traci szansę na dostanie się do drużyny piłkarskiej i rujnuje swoją reputację.
Jednak wkrótce Jin poznaje Wei-Chen bliżej i dowiaduje się, że jego nowy kumpel jest synem legendarnego Małpiego Króla, Sun Wukong, z chińskiej mitologii. Wei-Chen nakłania Jina do pomocy w poszukiwaniach tajemniczego Czwartego Zwoju. Jin staje w obliczu kłopotów z niebiosami i ze szkołą średnią, które zmuszają go do odszukania własnej tożsamości. Podczas perypetii rodzinnych przeplatających się z komedią i ekscytującym Kung-Fu, Jin odkrywa, że prawdziwa siła pochodzi z bycia samym sobą.
Plany Jina, by dostać się do drużyny, zostają pokrzyżowane przez nowego studenta z zagranicy.
Jin musi się odnieść do rasistowskiego filmiku z nim samym w roli głównej, który podbija internet.
Jin musi wybrać między kolegami z drużyny, a udzieleniu pomocy Wei-Chenowi w jego misji.
W retrospekcji, Sun Wukong i jego przyjaciel, Niu Mowang, uczestniczą w niebiańskim bankiecie.
Jin i Wei-Chen muszą pokrzyżować plany Byczego Demona, który zamiesza zniszczyć niebo.