Bowie: The Man Who Changed the World
Unikalne spojrzenie na Davida Bowiego – jednego z najbardziej twórczych i wpływowych artystów rocka. Ekskluzywne wypowiedzi współpracowników i archiwalne wywiady z samym Bowiem.