Barry & Joan
Para ekscentrycznych Brytyjczyków, Barry i Joan Grantham ucieleśniają dziedzictwo wodewilu od ponad 70 lat. Od 1948 roku uczą, tańczą i występują u boku wielkich brytyjskich gwiazd kina i teatru. Jako ostatni przedstawiciele swojej epoki z pasją przekazują swoje wodewilowe dziedzictwo przyszłym pokoleniom.