Mission: Impossible
Tom Cruise rozpala ekran w przeboju, który „trzyma na krawędzi fotela, a potem z niego wyrywa” (Howard Rosenberg, Los Angeles Times). Aktor wciela się w rolę Ethana Hunta – tajnego agenta wrobionego w śmierć swojego zespołu. Ucieka przed rządowymi zabójcami, włamuje się do najlepiej strzeżonego skarbca CIA i wisi na krawędzi dachu rozpędzonego pociągu. Hunt przypomina płonący lont – zawsze o krok przed prześladowcami… i o krok od odkrycia szokującej prawdy.