Kończy się oferta 6 maja
W tym odcinku w pełni odkrywamy rosyjską stolicę, Moskwę, szukając miejsca, gdzie można oddać hołd Łajce. Tę sowiecką suczkę jako pierwszą wysłano na orbitę Ziemi.