Kończy się oferta 6 maja
Otwarta w trakcie pandemii księgarnia komika, Kevina Gildei, stała się szczególnym skarbem miasta, jedna w 2023 roku zamknięto ją na dobre. Poznaj poglądy właściciela, który stworzył to niezwykłe miejsce i zobacz reakcje klientów w ostatnich dniach jego istnienia.