Disney i Pixar przedstawiają pełną śmiechu przygodę: „Auta 2". Zygzak McQueen i jego najlepszy kumpel Złomek biorą udział w World Grand Prix. Ich podróże dookoła świata obfitują w niespodzianki, po tym jak Złomek wplątuje się w aferę szpiegowską.