A Short History of the Moors
Przez prawie 800 lat w Grenadzie panowali Maurowie. Niemal tak samo długo rządzili na większym terytorium, które stało się znane jako Hiszpania mauretańska lub Al Andalus. Odkrywamy bogate dziedzictwo architektoniczne Maurów, dynastie, które zbudowały imperium i to, co po nich pozostało.