This Time Away
Nigel jest starszym mężczyzną, który żyje na uboczu i którego nękają wspomnienia o rodzinie. Pewnego dnia pojawia się niespodziewany gość i zakłóca jego rutynę samotnika.
Wraz z wiekiem Nigel coraz bardziej się izoluje i interesuje go tylko telewizor. Pewnego dnia grupa dzieciaków zakłóca jego spokój i ciszę. Odstrasza chuliganów i nieświadomie ratuje życie… uroczego, małego robota. Niespodziewany gość staje się przydatny w domu i stopniowo zdobywa zaufanie Nigela. Okazuje się, że ten mężczyzna nie zawsze był sam, kiedyś miał rodzinę.