Mr Hublot
Pan Hublot jest wycofaną, dziwaczną postacią z zaburzeniami obsesyjno-kompulsyjnymi, bojącą się zmian i świata zewnętrznego. Pojawienie się Robota Peta wywraca jego życie do góry nogami, gdy stara się dzielić swój dom z inwazyjnym towarzyszem.
Pan Hublot żyje w świecie, w którym postacie stworzone po części z mechanicznych elementów prowadzą ogromne pojazdy i koegzystują ze sobą. To świat, w którym dominują gigantyczne maszyny i materiały z recyklingu. Introwertyczny, dziwaczny i cierpiący na zaburzenia obsesyjno-kompulsywne pan Hublot boi się zmian i świata zewnętrznego. Jego sposób na życie polega na tym, by nigdy nie opuszczać swojego mieszkania. Jednak nie wiadomo skąd pojawia się Robot Pet i wywraca jego życie do góry nogami, jako że musi teraz dzielić swój dom z tym inwazyjnym towarzyszem.