Signal
Przyjaźń dwóch chłopców zostaje wystawiona na próbę, gdy postanawiają zbudować radio, by nawiązać kontakt z czymś nieziemskim. Podczas kłótni przypadkowo niszczą maszynę, a na jaw wychodzi tragiczna historia, która od początku była ich motywacją.