Siostrzeńcy Donalda
Donald stara się wypróbować psychologię dziecięcą (za pomocą książki „Nowoczesne metody szkolenia dzieci”), gdy odwiedzają go trzej siostrzeńcy – Hyzio, Dyzio i Zyzio – którzy uwielbiają robić psoty i płatać figle swojemu cierpiącemu wujkowi Donaldowi. Książka nie ma większego wpływu na kłopotliwe trio, które sieje spustoszenie w domu Donalda.