Mistrz hokeja
Donald próbuje pokazać siostrzeńcom swoje umiejętności hokejowe, ale wkrótce to ich zręczność bierze nad nim górę.
Donald czyli „Mistrz Hokeja z Kaczych Bagien” wyzywa swoich siostrzeńców na hokejowy pojedynek. Niestety jego ciągłe popisy w końcu doprowadzają go do upadku.