Bez twarzy
Agent FBI i morderczy psychopata zamieniają się tożsamościami – i twarzami – we wciągającym przygodowym filmie akcji Johna Woo.
Agent FBI Sean Archer (John Travolta) wie, jak powstrzymać nieuchwytnego terrorystę Castora Troya (Nicolas Cage). Stając się nim. Archer poddaje się futurystycznej operacji, która daje mu twarz Troya, a następnie infiltruje świat terrorysty, by odkryć jego śmiercionośne sekrety. Lecz choć Archer wygląda i zachowuje się jak Troy, tak naprawdę go nie zna. Nie podejrzewa, że Troy może wziąć odwet i zmusić lekarzy do przemienienia go w Archera. Teraz agent staje w obliczu koszmaru: arcyrywala mieszkającego z jego rodziną.