Bittersweet Days
Kiedy chłopak Julii musi tymczasowo przeprowadzić się do Londynu, ona musi dzielić mieszkanie z Luukiem, towarzyskim holenderskim fotografem. Ich wspólne zamieszkanie sprawi, że oboje ponownie zastanowią się nad swoim podejściem do życia. Film o tożsamości, miłości, przyjaźni i rozwoju osobistym, ukazujący troski trzydziestolatków w zglobalizowanej Barcelonie.