Achter de wolken
Pięćdziesiąt lat po tym, jak ich młodzieńczy romans został przerwany, Emma i Gerard spotykają się ponownie. Ona poślubiła jego najlepszego przyjaciela, lecz teraz, z całym życiowym bagażem, zakochują się na nowo. Czy uda im się rozpalić namiętność, która drzemała przez pół wieku? To historia zdumiewającej ostatniej miłości, przeżywanej z siłą pierwszej.