Martwe małżeństwo
Filip pracuje jako zawodowy statysta filmowy i specjalizuje się w portretowaniu martwych ciał. Na planie filmu historycznego poznaje inną statystkę, Łucję, która wciela się w rolę martwej kobiety. Długie godziny spędzone na leżeniu jedno na drugim zaowocowały słodko-gorzką relacją, powstałą w niezwykłych okolicznościach.