Con Air – lot skazańców
W pełnym akcji thrillerze grupa brutalnych i śmiertelnie groźnych skazańców porywa samolot. Maszyna obiera kurs na daleki kraj, a więzienni strażnicy w roli zakładników mają być przepustką do wolności.
Najbardziej zwyrodniali i niebezpieczni przestępcy w Ameryce są przewożeni na pokładzie Con Air – specjalnie uzbrojonego i strzeżonego samolotu, w którym pasażerowie mają skute ręce i nogi, a do tego nie znają tajnych danych o docelowych miejscach lotu. Nikomu nie udało się uciec z tej latającej fortecy. Aż do dziś. W pełnym akcji thrillerze grupa brutalnych i śmiertelnie groźnych skazańców porywa samolot. Maszyna obiera kurs na daleki kraj, a więzienni strażnicy w roli zakładników mają być przepustką do wolności. Poe jest skazańcem, który skończył odbywanie kary i leci właśnie na spotkanie z rodziną. Teraz sam będzie musiał walczyć o kontrolę nad samolotem, nie doprowadzić do katastrofy, zaś w elektryzującym finale w Las Vegas sprowadzić maszynę bezpiecznie na ziemię, a buntowników przed oblicze sprawiedliwości.