Cruella
Emma Stone wcieli się w złowieszczo modną Cruellę De Mon w filmie Disneya „Cruella” opowiadającym o buntowniczych początkach jednej z najsłynniejszych filmowych adwersarek. Akcja filmu rozgrywa się w Londynie w latach 70. XX wieku na tle punkowej rewolucji. Młoda oszustka Estella wplątuje się w wydarzenia, które popchną ją w mroczne zakamarki charakteru i zmienią ją w nieokiełznaną i żądną zemsty Cruellę.