Ballada o Nessie
„Ballada o Nessie” to osadzona w górzystym regionie Szkocji barwna i pełna niespodzianek opowieść o przyjaznym stworzeniu o imieniu Nessie, która wraz ze swoim najlepszym przyjacielem, gumową kaczką MacQuackiem, żyje na wrzosowisku. Ich losy odmienia chciwy deweloper MacFroogle, który postanawia zbudować pole do minigolfa w miejscu, gdzie znajduje się dom Nessie. Film zawiera sceny z wyrobami tytoniowymi.