Fantazja
Ponadczasowe arcydzieło Walta Disneya jest niezwykłym połączeniem muzyki klasycznej z innowacyjną animacją. Składa się z ośmiu części – zobacz, jak muzyka ożywa, i usłysz, jak obrazy rozbrzmiewają piosenką w tym przełomowym filmie.
Ponadczasowe arcydzieło Walta Disneya to święto obrazu i dźwięku, zawierające osiem części łączących muzykę klasyczną z najbardziej innowacyjną animacją swojej epoki. Zobacz tańczące wróżki, ryby, kwiaty, grzyby i liście w „Dziadku do orzechów”. Podążaj za Myszką Miki w jego kultowej roli „Ucznia czarnoksiężnika”. Śmiej się razem z komicznym baletem hipopotamów, słoni, aligatorów i strusi w „Tańcu godzin” i trzymaj się kurczowo fotela, gdy nikczemny Czarnobóg będzie przywoływać niespokojne dusze w „Nocy na Łysej Górze”. Zobacz jak muzyka ożywa, usłysz, jak obrazy rozbrzmiewają piosenką i doświadcz emocji tej Fantazji.