Rywal Mikiego
Rywal Mikiego, Mortimer, walczy o uczucia Minnie podczas popołudniowego wypadu. Starając się zdobyć serce wybranki, Mortimer płata figle Mikiemu. Do starć dochodzi nawet między samochodami tych dwóch amantów.