Ostatni król Szkocji
„Ostatni król Szkocji” to mocny thriller, który odtwarza świat Ugandy pod szaloną dyktaturą Idi Amina, zręcznie mieszając fakty i fikcję, by stworzyć historię zaskakująco aktualną w dzisiejszym świecie.