Howard
„Howard” to opowiedziana po raz pierwszy historia Howarda Ashmana, genialnego autora takich klasyków Disneya jak: „Aladyn”, „Piękna i bestia”, „Mała syrenka” oraz twórcy takich musicali jak „Sklepik z horrorami”.