Ukryte działania
Niesamowita, przemilczana i inspirująca historia o trzech kobietach z NASA, które odegrały kluczową rolę w jednej z największych operacji w historii – wysłaniu astronauty Johna Glenna na orbitę.
Niesamowita, przemilczana, prawdziwa historia Katherine Johnson (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughan (Octavia Spencer) i Mary Jackson (Janelle Monae) – błyskotliwych Afroamerykanek pracujących w NASA, będących mózgami jednej z największych operacji w historii: wysłania astronauty Johna Glenna na orbitę. To oszałamiające osiągnięcie pobudziło świat i zainspirowało pokolenia do wielkich marzeń.