Fantastyczna czwórka
Przeżywając katastrofę kosmiczną, dosłownie stali się superbohaterami: Fantastyczna Czwórka stara się pogodzić swoje moce, obowiązki i relacje jako dysfunkcyjna rodzina. Pokonując osobiste konflikty, łączą siły przeciwko „Doktorowi Doomowi”, złowrogiemu, metalowemu wcieleniu ich zdradliwego byłego przełożonego.