Fantastyczna czwórka: Narodziny Srebrnego Surfera
Fantastyczna Czwórka staje przed największym jak dotąd wyzwaniem, gdy tajemniczy międzygalaktyczny herold, Srebrny Surfer, przybywa na Ziemię, by przygotować ją do zniszczenia.