Fernando
Twórcy „Epoki lodowcowej” i „Rio” przedstawiają prawdziwie byczą, rodzinną komedię o Fernando – gigantycznym byku o wielkim sercu. Po tym, jak został pomylony z niebezpieczną bestią i wyrwany z domu, zbiera grupę niespecjalnie dopasowanych przyjaciół na niesamowitą przygodę, aby powrócić do swojej rodziny. Bazując na klasycznej książce dla dzieci, „Fernando” udowadnia, że nie można oceniać byka po rogach.