Theresa przedstawia rodzicom narzeczonego, Simona Greena, lecz nie ostrzegła ich o jednym drobiazgu: jest biały. Próbując doprowadzić do zerwania, Percy Jones pokazuje, że ojciec nie zawsze ma rację.
Theresa przyprowadza do domu narzeczonego, Simona Greena, lecz nie uprzedziła rodziców, że jest biały. Percy Jones robi wszystko, by Simon nie czuł się dobrze w rodzinie i zerwał zaręczyny – np. zamyka go na noc w piwnicy. Ujawnienie najbardziej krępującego sekretu Simona prowadzi do serii komicznych perypetii udowadniających, że ojciec nie zawsze ma rację.