Duch
Dwunastoletnia Clarice Cheung czuje się niewidzialna, zwłaszcza w porównaniu do starszej siostry, Naomi. Gdy kłócą się przy rodzinnym stole, ich krzyki wybudzają ducha, który zaczyna porywać kolejnych członków rodziny. Clarice i Naomi muszą działać w zgodzie, by powstrzymać potężnego ducha, zanim na zawsze rozbije ich rodzinę.