Herkules
Odebrany bogom jako noworodek i adoptowany na ziemi, Herkules staje się nieporadnym nastoletnim siłaczem. Odkrywa, że jego miejsce jest na Olimpie u boku swojego ojca Zeusa – musi więc stawić czoła rozterkom i przejść trudną drogę od „zera” do prawdziwego bohatera. Wraz z Pegazem, latającym ogierem, i Filoktetem, zadziornym trenerem, Herkules wyrusza na misję, by raz na zawsze pokonać Hadesa.
Nastoletni Herkules, potomek bogów adoptowany przez śmiertelnych, uświadamia sobie, że posiada nadludzką siłę. Odkrywa również, że jego ojcem jest bóg Zeus, a domem – góra Olimp. Aby tam trafić, chłopak musi udowodnić swoje bohaterstwo. Wraz z latającym rumakiem Pegazem i nieokrzesanym trenerem Filoktetem, Herkules wyruszy w podróż, w trakcie której będzie musiał uporać się ze swym uczuciem do greckiej piękności Megary, a także pokonać krewkiego Hadesa, który z pomocą Bóla i Panika planuje podbić wszechświat. Wspaniała animacja, gwiazdorski dubbing i efektowna muzyka sprawiają, że „Herkules” nie ma sobie równych.