Tapeciarz
Kaczor Donald wsadza kij w mrowisko, gdy wplątuje się w konflikt z pszczołą, która próbuje zapylić jego kwiatową tapetę. Kiedy Donaldowi udaje się schwytać pszczołę za pomocą kleju do tapet, dochodzi między nimi do walki. Cały plan kończy się fiaskiem, gdy pszczole udaje się uciec i zmobilizować do pomocy w zemście cały rój swoich pszczelich przyjaciół.