Wakacje w przyczepie
Donald wybiera się na relaksującą wycieczkę przyczepą kempingową, ale jego plany krzyżują Chip i Dale.
Donald i dwa gryzonie, Chip i Dale, znowu popadają w konflikt. Tym razem natrafiają na Donalda wypoczywającego w przyczepie kempingowej. Gdy kaczor idzie popływać, Chip i Dale przesuwają trampolinę do nurkowania, a w efekcie psują samochód Donalda.