Inspektor Gadżet
Po niemal śmiertelnym spotkaniu ze złym Dr. Clawem marzenia pewnego ochroniarza spełniają się, gdy zostaje przemieniony przez błyskotliwą i piękną Dr Brendę Bradford w cybernetycznego policjanta.
INSPEKTOR GADŻET to pełna energii, szalona i dziwaczna komedia przygodowa z tysiącem ruchomych części! Podczas śmiałej próby ratunku John Brown (Matthew Broderick), naiwny i nieświadomy niczego ochroniarz, doświadcza gniewu złego Dr. Clawa (Rupert Everett), co niemal przypłaca życiem. Wykorzystując szansę na poddanie swoich urządzeń testom, genialna dr Brenda Bradford (Joely Fisher) przekształca go w Inspektora Gadżeta – ostatecznego narzędzia do walki z przestępczością! Gadżet będzie potrzebował każdego technologicznego asa w swoim cybernetycznym rękawie, by pokonać bezwzględnego Clawa – zanim Claw zredukuje go do części zamiennych i dokona spustoszenia na świecie!