Inspektor Gadżet 2
Ledwo w Riverton zapanowała chwila spokoju, a już sprawy zaczynają przybierać zły obrót. Inspektor Gadżet odbywa swój policyjny staż, Claw planuje nową „zbrodnię stulecia”, a burmistrz prezentuje nowego, wyglądającego jak kobieta robota.
Ledwo w Riverton zapanowała chwila spokoju, a już sprawy zaczynają przybierać zły obrót. Inspektor Gadżet odbywa staż policyjny. Tymczasem Claw inscenizuje brawurową ucieczkę z więzienia i planuje nową „zbrodnię stulecia”. Do tego burmistrz prezentuje G2 – nowego, ulepszonego robota najnowszej generacji, który wygląda jak kobieta. Czy naszego bohatera mogło spotkać coś gorszego? Nieszczęścia, wypadki, zasadzki, pościgi następują jeden po drugim, kiedy Inspektor Gadżet i G2 wyruszają razem na ratunek światu z niewielką pomocą przyjaciół – Briana, Penny i oczywiście niezawodnego gadżetmobilu.