Plan gry
Supergwiazda z ego większym niż boisko do piłki nożnej przygotowuje się do startu w wielkim meczu o mistrzostwo, kiedy ośmioletnia córka, o której istnieniu nie miał pojęcia, pojawia się w jego niezbyt przyjaznej rodzinie kawalerce.