Kapitan Ameryka: Nowy wspaniały świat
Po spotkaniu z nowo wybranym prezydentem USA Thaddeusem Rossem, Sam Wilson trafia w sam środek międzynarodowej afery. Musi odkryć, co stoi za tym globalnym spiskiem, zanim mózg tej operacji skłóci ze sobą cały świat.