Kształt wody
Mistrz Guillermo del Toro przedstawia baśń osadzoną w Ameryce lat 60., w której życie kobiety zmienia się na zawsze po odkryciu tajnego eksperymentu.
Mistrz w opowiadaniu historii Guillermo del Toro przedstawia niecodzienną baśń osadzoną w czasach zimnej wojny lat sześćdziesiątych. Uwięziona w odosobnionym życiu w ściśle strzeżonym laboratorium rządowym niema pracownica obsługi, Elisa (Sally Hawkins), odkrywa ściśle tajny eksperyment. Stanie się to początkiem nieoczekiwanej i odmieniającej podróży pełnej miłości. W tej magicznej historii zobaczymy także Octavię Spencer.