Obcy
Wyreżyserowany przez Ridleya Scotta, oryginalny klasyk sci-fi śledzi losy Ripley (Sigourney Weaver) badającej podejrzany sygnał SOS nadany z odległej planety, na której dokonano przerażającego odkrycia.