Pan Popper i jego Pingwiny
Tom Popper jest odnoszącym sukcesy biznesmenem, który w ważnych życiowo kwestiach jest wyjątkowo nieporadny – dopóki nie odziedziczy sześciu „uroczych” pingwinów, które zamienią jego mieszkanie w zimową krainę czarów.
Tom Popper jest odnoszącym sukcesy biznesmenem, który w ważnych życiowo kwestiach jest wyjątkowo nieporadny – dopóki nie odziedziczy sześciu „uroczych” pingwinów, z których każdy ma własną, niepowtarzalną osobowość. Wkrótce rozbrykani współlokatorzy Toma zamieniają jego eleganckie nowojorskie mieszkanie w śnieżną zimową krainę czarów, wywracając jego świat do góry nogami. Jest to adaptacja wielokrotnie nagradzanej klasycznej książki dla dzieci.