Flubber
Genialny, ale roztargniony profesor Phillip Brainard (Robin Williams) jest na skraju wynalezienia rewolucyjnego źródła energii i po raz trzeci nie stawia się na ślubie ze swoją narzeczoną dr Sarą Jean Reynolds (Marcia Gay Harden), która stoi na czele borykającej się z problemami finansowymi uczelni Medfield College. Gdy Phillip eksperymentuje ze swoją własną teorią wielkiego wybuchu, powstaje cudowna, elastyczna substancja, Flubber. Phillip i jego latający cyber asystent, Weebo, szybko odkrywają, że Flubber sprawia, że wszystko, czego dotknie, odbija się bardzo szybko i wysoko. Pozostaje jednak wiele pytań. Czy Flubber wystarczy, aby odzyskać Sarę, ocalić uczelnię Medfield i wymknąć się z rąk złowrogiego finansisty? FLUBBER to doskonała rozrywka dla całej rodziny.