Maggie Simpsons w odległej galaktyce
W drodze do przedszkola Homer traci z oczu Maggie, która wskakuje do gondolki Grogu i wyrusza w hiperprzestrzenną podróż po galaktyce. Gdy Maggie stawia czoła imperialnej eskadrze myśliwców TIE, walka przenosi się do Springfield. Wszystko to w spektakularnym krótkim metrażu na cześć uniwersum Gwiezdnych Wojen.