Maggie Simpson w żłobku zagłady
W tym nominowanym do Oscara krótkometrażowym filmie z serii „Simpsonowie” Maggie będzie musiała odnaleźć się pierwszego dnia w przedszkolu, a ten będzie obfitował w wiele wrażeń. Kiedy Marge przywozi ją do szkoły Ayn Rand dla maluchów u Maggie zostaje stwierdzona przeciętna inteligencja. Odizolowana od uzdolnionych dzieci Maggie pragnie uciec od żrących klej rówieśników ze swojej grupy. Kiedy zaprzyjaźnia się z samotną gąsienicą, jedynym zadaniem Maggie staje się uratowanie jej przed pewnym okrutnym brzdącem, zabójcą motyli.