Loki, raz jeszcze wygnany z Asgardu, musi stawić czoła najsilniejszym jak dotąd przeciwnikom: Simpsonom i najpotężniejszym herosom ze Springfield. Bóg oszustwa łączy siły z Bartem Simpsonem w wielkiej konfrontacji dwóch światów będącej hołdem dla superbohaterów i złoczyńców Marvel Cinematic Universe.