Maggie Simpson w „Przebudzeniu Mocy z drzemki”
W odległym przedszkolu… ale wciąż w Springfield, Maggie rusza we wspaniałą pogoń za zgubionym smoczkiem. W tym oryginalnym krótkometrażowym filmie celebrującym uniwersum Gwiezdnych Wojen, zmierzy się ona twarzą w twarz z młodymi padawanami, Lordami Sithów, znanymi droidami, rebelianckimi szumowinami i stanie do ostatecznej walki z Ciemną Stroną.